Godmorgon,

Godmorgon! Klockan är 7 på morgonen och jag är vaken. Gick upp när Samuel skulle åka till jobbet. Han har inga persienner så runt den här tiden blir det jätte ljust och blir svårt att sova. 
Vi sa hejdå och nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar  Nyhetsmorgon i soffan. 

Jag bor just nu i timmernabben då det är näst intill tomt i min lägenhet. Jag ska dit lite senare och fortsätta städa det sista och sen lämna ifrån mig nycklarna, efter att ha bott där i lite mer än 3,5 år och med några finfina inneboende lite då och då. Den har varit den perfekta studentlägenheten! 

Igår var det exakt 2 veckor kvar tills vi åker till Australien. Kan knappt tro det. Nu börjar nerverna krypa fram faktiskt.. Dock blandade känslor, Det ska bli en sån upplevelse att åka ner dit, men så svårt och jobbigt att lämna Samuel. 



Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype