On the road again!

...On the road again..nanana.. 
Ååh den låten har satt sig på hjärnan! 

Igår stängde jag på radion och se om den fungerade. Det gjorde den, de var något liknande mixmegapol, så alltså samma musik som hemma. Men sen skulle jag självklart klicka på massa knappar och sen dess har jag inte fått igång den.. Men de bästa är att vi har en halvt fungerade AUX sladd! Men vi har kört ett tag och lyssnat sönder min spellista, t.o.m hunnit med min brors.. 

Idag ställde vi klockan på 7.00 då vi inte vågar sova kvar på parkeringen. Vi åt lite flingor och sedan bestämde för att åka vidare mot Byron Bay. Det är en bra bit dit, men hoppas på att vi är framme i eftermiddag då vi nu körde ganska tidigt. 
Vi såg att det fanns ett koala hospital i närheten i Port Macquarie så vi bestämde att åka dit och kolla. Det var massa koalor som det tog hand om som ska återhämta sig efter olyckor. Så hemskt! Men så söta! 
Man tror att de är som teddybjörnar men de är inte så gulliga som man tror! Det kan sätta klona i en, de är ju faktiskt så dom håller i sig i sina träd. Tänderna va också ganska vassa sa en gubbe som jobbade där, så koalor kan också vakna på fel sida o blir sura o griniga. 

Just nu har vi kört halvvägs. Vägarna är så sjukt dåliga, motorvägen är som en landsväg hemma! Bilen accelererar inte som den ska, så i uppförsbackar kan vi inte köra med än ca 80km. Haha så pinsamt när lastbilarna kör om oss.




















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype